28 Eylül 2012 Cuma

Bot Modellerinin Hepsini Toplayan Site

En şik, en moda bot modellerini mi ariyorsun? Eger durum boyleyse dogru yerdesin. Botlar kislarin vazgecilmez ayakkabilaridir, ayagimizi sicak tutmak için biçilmis kaftandir.

   Bir kıs boyunca ayagimizdan çıkarmayacagimiz için bütün bot modellerini gördükten sonra almak isteriz. Aradigimiz şey aslında sadece iyi bir bot degil. Hem saglikli olacak, hem ayagimizi rahat ettirecek hem de fiyatlari normal olacak. Bunların hepsi birlestiginde hemen almak, kaçirmamak lazim.

     Diye bir tanimlamayla internette satisi yapilan bütün botlari tek noktadactoplayan bir site vardi. Bir türlü hatirlayamadim ismini. Çok kullanışlı bir siteydi ya. Siz takipçilerimle de paylaşmayi düşünüyordum. Belki içinizden hatirlayan veya aktif olarak kullanan vardir. Bot modellerinin hepsini bir araya toplayan o sitenin adi ne idi? Bilen kullanan varsa acil bildirirse çok makbule geçecek.

1 yorum:

  1. Babet modelleri ile ilgilenirken bloğunuzu keşfettim Babet çeşitleri derken Paylaşımlarınız harika buldum ve beğeni ile takip ediyorum.
    Babet
    Babet Fiyatları
    Babet Modelleri

    YanıtlaSil